måndag 7 mars 2011

Ska det aldrig ta slut....

Ibland undrar jag vad det egentligen är som påverkar hur saker och ting blir. Det verkar ibland som om någon sitter någonstans och bara väntar på att ladda på med mer djävulskap, bara för att se hur långt det går att pressa en individ innan denne antingen bryter ihop fullständigt eller bestämmer sig för att nu är det F..N nog och börjar djävlas tillbaka.

Det har nog varit mina livs längsta två veckor, de veckor som precis passerat. Det har helt klart varit veckor av väldigt skiftande karaktär och med innehåll som jag ibland önskat jag kunnat stoppa ner i halsen på väl utvalda individer. Men natuturligtvis har jag inte gjort det, hur skulle det se ut? hur skulle resultatet ha sett ut?
Inte så som jag önskat ialla fall, så då får jag vackert bita ihop och försöka vara den kallt smart beräknande istället. För igen ska de få, det med råge. Men jag väljer mina strider, jag ska vinna dem jag ger mig in i .

Måtte det bara snart va slut på detta vansinne, annars kanske bägaren rinner över för tidigt och det vore nog katastrof om jag känner mig själv rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar